26.3.15

Blondies + Smarties = divota

 






Kad treba da se bira između blondies i brownies, ja naravno uvek glasam za brownies! Tu nema dileme! Jer kolač bez čokolade ne vredi jesti. Al nekako dok gledam Rudolfa kako pravi blondies, dođe mi da uskočim u televizor. On sve čini primamljivim. Čak i kada im onako simpatično izgovara ime, meni krene voda na usta. 



Ovo je moja verzija, uz dodatak mini smarties koji već mesecima čuče u ormaru i čekaju da budu upotrebljeni. Da znam, mogu oni da se jedu i sami, ali to onda ne bi bilo zanimljivo.

Posle epic fail sa M&M brownies, naučila sam se pameti. Gušća masa, manje praška za pecivo, sačuvaj šaku bombona i pospi po smesi kad se malčice zapeče.

Meni jedno parče iz sredine, molim!

Blondies + mini smarties

Sastojci
150 gr. brašna
150 gr. smeđeg šećera
pola kesice praška za pecivo
prstohvat soli
80 gr. putera
1 jaje
1 kašika ekstrakta vanile
1 šolja + šaka mini smarties (oko 200-230 gr)

Zagrejati rernu na 180 stepeni.
Istopiti puter, pa u njega dodati šećer. Promešati i ostaviti sa strane da se prohladi.
U činiji umutiti jaje i vanilu mikserom, pa dodati puter i šećer. Mutiti dok se ne sjedini.
Postepeno dodavati brašno sa praškom za pecivo i soli. Kada dobijete sjedinjenu masu, varjačom umešajte smarties (ostavite šaku bombonica sa strane za kasnije).
Manji pleh (npr. kockasti 23x23) prekriti peki papirom i sipati smesu. Peći oko 20-25 minuta.
Nakon oko 5 minuta pečenja, po površini raširiti ostatak smarties bombonica.


Нема коментара:

Постави коментар