28.3.13

Mafini od šargarepe sa filom od vanile






















Nedavno sam dobila džak pun šargarepe pa da ne bi sve otišlo u čorbu i sok, morala sam da spremim i nešto slatko. Obožavam da pravim mafine, brzo i jednostavno se spremaju, lepo izgledaju a i laki su za posluživanje.

Mafini od šargarepe savršeno idu sa filom od vanile jer oni sami po sebi nisu mnogo slatki. A bez fila su odličan izbor za doručak. Još su bolji kad odstoje dan dva, ako možete da čekate!

Ovim receptom napravićete 24 mafina. Ja sam ovom prilikom ispekla jedan pleh za velike mafine i jedan za male, a ostao mi je i višak (koji sam slatko pojela iako nije pečen).

















Mafini od šargarepe sa filom od vanile

Sastojci za mafine

350 gr brašna
prašak za pecivo
1 1/4 kašičice cimeta
1/2 kašičice muskatnog oraščića
1 kačičica đumbira
450 gr rendane šargarepe
300 gr šećera
125 gr žutog šećera
4 jaja
350 ml ulja

Sastojci za fil od vanile

200 ml slatke pavlake
1 kesa pudinga od vanile
30-50 ml mleka

Zagrejati rernu na 180 stepeni.

Oljuštiti, oprati i izrendati šargarepu i ostaviti sa strane.

U dubokoj činiji dobro umutiti mikserom šećere i jaja, zatim dodati ulje. Kada se dobro sjedini dodati brašno, prašak za pecivo i začine. Šargarepu umešati varjačom ili špatulom.

Napuniti kalupe (ne do samog vrha) i peći 20-25 minuta. Kada su gotovi, mafine ostavite da se ohlade pre nego što na njih stavite fil.

Da bi se napravio fil potrebno je zajedno umutiti slatku pavlaku, prah za pravljenje pudinga od vanile i mleko. Mleko dodajte u zavisnosti od ukusa i željene gustine fila. Što više mleka dodate fil će biti ređi.

Filom napunite kesu za ukrašavanje i nanesite na mafine. Ukoliko nemate kesu za ukrašavanje i nastavke za istu, možete napuniti kesu za zamrzivač i odseći vrh.





Нема коментара:

Постави коментар